1,02 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja” w TVN, 11,58 mln zł z reklam

Serial „Chyłka - Kasacja” w TVN oglądało średnio 1,02 mln widzów, o 590 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i trzecie w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,02 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja” w TVN, 11,58 mln zł z reklam
Główni bohaterowie serialu "Chyłka"

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Kasacja” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 6 października br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,02 mln osób, co przełożyło się na 8,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

grafika

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Pułapkę 2” śledziło 1,19 mln osób, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,97 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brzydula-tvn7-nowa-edycja-wyniki-ogladalnosci,7170457119622785a ##

TVN w paśmie nadawania drugiego sezonu „Chyłki” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągnęła 15,29 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,26 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy i „Magazyn Expresu Reporterów”; 4,15 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Chyłka - Kasacja” wyniosły 11,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Chyłka - Kasacja” oparty jest na pierwszym tomie cyklu autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka, która w ramach tej serii broni Piotra Langera Juniora (w tę rolę wciela się Jakub Gierszał).

Cykl w player.pl udostępniony został 15 listopada ub.r. https://www.wirtualnemedia.pl/od-15-listopada-chylka-kasacja-player-pl-udostepni-od-razu-dwa-odcinki,7170811494733953a Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

„Chyłka - Rewizja” od 6 października w Playerze

We wtorek, 6 października w Playerze zadebiutował trzeci sezon „Chyłki”, zatytułowany „Rewizja”. Pierwszy odcinek został udostępniony użytkownikom serwisu bezpłatnie. Tego samego dnia w płatnej ofercie pojawił się również odcinek drugi (kolejne będą udostępniane w tygodniowych odstępach).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/usta-usta-serial-wyniki-ogladalnosci-opinie,7170465626359937a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą