Działania objęły m.in. spot telewizyjny, kampanię OOH z muralem, kolekcję koszulek we współpracy z polską marką MIRONS oraz stworzenie pączka w warszawskiej cukierni MOD DONUTS. Akcję wspierają influencerzy - Zosia Gajewska, Bovska, Aleksandra Rogowska i Dominika Uznańska.
Materiały graficzne oraz spot telewizyjny zostały wyprodukowane przez Papaya Films, a do sesji zdjęciowej zaproszono duet Laskowski i Sandecki oraz fotografa Szymona Świętochowskiego.

Mural i limitowana edycja pączków Jeżyki
Startowi limitowanej edycji pączka o smaku Jeżyków towarzyszył event dla influencerów.
Nie zabrakło także różnorodnych kreacji w przestrzeni miejskiej. Przy warszawskim skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i „Solidarności” powstał mural z delikatnym elementem 3D, z kolei na hotelu Presidential można oglądać wideo z Jeżykami.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.











