Cichopek i Kurzajewski w serialu reklamowym sieci Komfort

Marka sklepów Komfort rozpoczęła emisję drugiego sezonu serialu "Na Komfortowej". Główni bohaterowie, Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki wprowadzają się do wymarzonego domu, a ich codzienne przygody w aranżacji wnętrz obfitują w zabawne sytuacje.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cichopek i Kurzajewski w serialu reklamowym sieci Komfort
Rusza drugi sezon serialu "Na Komfortowej"

Akcja drugiego sezonu skupia się na wyzwaniach związanych z przeprowadzką i odnalezieniem się w nowym otoczeniu przez bohaterów. Edyta i Piotr starają się pogodzić ekspresyjny, maksymalistyczny styl Edyty z pragmatycznym podejściem Piotra. W codziennych perypetiach wspierają ich przyjaciele, marka Komfort oraz fachowcy z branży wnętrzarskiej.

Do obsady dołączają nowe, znane twarze. Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski wcielają się w zaprzyjaźnione małżeństwo z sąsiedztwa, Leszek Klimas występuje jako trener personalny, a Hania Bukowiecka gra przedsiębiorczą i błyskotliwą sąsiadkę.

Strategia content marketingowa

"Na Komfortowej" jest częścią długofalowej strategii content marketingowej Komfortu. Format serialu branded content umożliwia systematyczne dostarczanie treści, które angażują odbiorców, wzmacniają świadomość marki oraz prezentują jej wartości w spójnej narracji.

Serial powstał we współpracy ze StudioCity, odpowiedzialnym za produkcję i koncepcję, przy udziale marki Komfort jako partnera wykonawczego.

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. W ścisłej kooperacji z marką Komfort realizowane są również działania w obszarze Advocacy przez agencję Labcon.

Na Komfortowej | Sezon 2 | Odcinek 01 | Stare mieszkanie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"