„Ciekawi od zawsze” - Interia.pl reklamuje się pytaniami

Ruszyła kampania serwisów Grupy Interia.pl. Akcja, prowadzona pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, obejmuje prasę, radio oraz internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Grupy Interia.pl jest oparta na chwytliwych pytaniach, odsyłających do publikacji z różnego rodzaju serwisów Interii: informacyjnych, rozrywkowych i popularnonaukowych. Towarzyszy temu hasło „Ciekawi od zawsze”, które w reklamach Interii pojawiło się wraz z jej dziennikarzami wiosną br. (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).

- Tematy promowane w obecnej kampanii to wycinek unikatowego kontentu, który użytkownicy, niezależnie od zainteresowań, znaleźć mogą na Interia.pl - opisuje Karolina Leputa, brand manager serwisów newsowych Interii.

grafika

Bieżąca akcja reklamowa - zaplanowana na dwa tygodnie - obejmuje prasę (m.in. „Rzeczpospolita”), radio (RMF FM, Polskie Radio) oraz internet (m.in. autopromocja w serwisach Grupy Interia.pl). Przygotowaniem kampanii zajął się dział marketingu Interii.

W sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 11,74 mln realnych użytkowników, 1,05 mld odsłon oraz 3 godziny i 45 minut przypadające na średniego użytkownika, a sam portal Interia.pl - 7,35 mln użytkowników, 698,7 mln odsłon oraz 3 godziny i 15 minut na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"