Cinema City promuje „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie”

Kampania na ma celu zachęcenie użytkowników do oglądania filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie” w salach ŠKODA 4DX® oraz kinach IMAX.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W kampanii wykorzystany jest spot wideo. Agencja INSIGNIA odpowiada za jego promocję w serwisie YouTube oraz targetowanie kreacji banerowych na wyselekcjonowaną grupę osób zainteresowanych kinem, rozrywką oraz fanów Star Wars.

Dodatkowo agencja prowadzi działania w Google, które wspierają projekt i mają zachęcić użytkowników sieci do pogłębienia doznań związanych z filmem poprzez zobaczenie go w salach ŠKODA 4DX® oraz kinach IMAX.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"