Cinema City świętuje 25. urodziny. Ruszyła kampania

8 września 2000 roku na warszawskiej Sadybie otworzyło się pierwsze kino Cinema City. Z tej okazji sieć przygotowała urodzinowe logo, kampanię brandową, aktywację konsumencką oraz specjalny rabat na bilety. Przywraca także na ekrany swoich kin największe filmowe produkcje ostatnich lat.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Cinema City świętuje 25. urodziny. Ruszyła kampania
Cinema City ma 25 lat

Marka w swojej jubileuszowej kampanii brandowej chce przypomnieć, że kino to nie tylko miejsce, gdzie wyłącznie oglądamy filmy. To miejsce pierwszych seansów na kolanach rodziców, które wiążą się z ogromem emocji i pięknych wspomnień, to miejsce pierwszych randek, które zakończyły się ślubami, czy wspólnego przeżywania emocji i długich maratonów filmowych, po których razem witamy wschody słońca.

Kampania urodzinowa Cinema City

Kampania ma za zadanie podziękować klientom marki za to, że od 25 lat dzielą te wszystkie momenty z Cinema City.

By dzielić się magią kina z innymi, sieć kin przygotowała także aktywację konsumencką - kalendarz prezentowy. Od 8 września, przez 25 kolejnych dni, w kalendarzu prezentowym pojawiać się będą niespodzianki z okazji urodzin Cinema City. W tajemniczym prezencie codziennie znaleźć będzie można dedykowane rabaty, ekskluzywne materiały wideo, treści promocyjne, czy prezenty bazujące na sprzedaży premiowej.

W ramach swojego jubileuszu marka podjęła także współpracę z polskim ilustratorem Adamem Kosikiem, który przygotował pięć limitowanych, kolekcjonerskich plakatów nawiązujących do kinowych klasyków. Będzie można je zdobyć właśnie w ramach kalendarza prezentowego, tak więc warto codziennie wracać na stronę akcji i otwierać prezent.

Cinema City
Kampania Cinema City © materiał prasowy

Od 8 września do wszystkich kin Cinema City powracają więc znane i lubiane filmy sprzed lat. Co ciekawe - niektóre z nich wyświetlone zostaną w sieci kin po raz pierwszy, bo swoją premierę miały zanim sieć pojawiła się w Polsce.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Intro 25 lat Cinema City

Kampania urodzinowa swoim zakresem obejmuje kino, radio, direct marketing – SMS i nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz komunikację PR. Za główny KV kampanii brandowej odpowiedzialna jest agencja Feeders.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję