Hyundai Motor Poland to przedstawiciel południowokoreańskiego koncernu Hyundai Motor Company. Firma działa na polskim rynku od 1993 roku jako oficjalny i wyłączny importer samochodów osobowych, rekreacyjnych i użytkowych marki Hyundai. Hyundai Motor Poland jest częścią Hyundai Motor Group zajmującej się produkcją i dystrybucją samochodów. Południowokoreańskie przedsiębiorstwo jest piątym największym producentem samochodów na świecie.
W tym roku obchodzimy 20-stulecie obecności miarki Hyundai na polskich drogach. W związku z dynamicznie rosnącą liczbą projektów po raz pierwszy w naszej historii zdecydowaliśmy się na stałą współpracę z agencją, która wspomoże nasz wewnętrzny zespół PR w komunikacji i prowadzeniu działań PR na polskim rynku. – powiedział Piotr Ziarkowski, Marketing i PR Manager Hyundai Motor Poland. Jesteśmy bardzo wymagający zarówno wobec siebie jak i partnerów, z którymi pracujemy. Liczymy, że ta decyzja przyniesie nam wiele korzyści. Rozpoczęcie współpracy z Ciszewski MSL zamyka listę naszych stałych partnerów biznesowych w obszarze komunikacji marketingowej, do których należą Havas Media (planowanie i zakup mediów), Opus B (kreacja ATL i BTL), The Digitals (digital, online, social) i EMLAB (eventy i ambient).

To ważny dla nas powrót marki motoryzacyjnej do portfolio klientów Ciszewski MSL. Jako agencja z niezwykle bogatym doświadczeniem we współpracy z tą wymagającą branżą cieszymy się, że zdobytą wiedzę będziemy mogli wykorzystać w pracy dla Hyundai Motor Poland. W naszych działaniach stawiamy na rozwiązania niestandardowe, dlatego wierzymy, że będzie to ciekawe doświadczenie dla obu stron. - powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.
Do zadań agencji będzie należało prowadzenie działań komunikacyjnych obejmujących biuro prasowe, PR produktowy, korporacyjny, a także obsługę medialną wydarzeń specjalnych i projektów sponsoringowych Hyundai Motor Poland.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe












