Ojciec wspiera pasje córki w reklamie Citroëna C3

Nowa reklama modelu Citroën C3 Aircross pokazuje więź ojca z córką i rolę wsparcia rodziców w realizacji pasji dzieci. Kreację przygotowała agencja BETC France.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ojciec wspiera pasje córki w reklamie Citroëna C3

Kampania "Cello" ("Wiolonczela") opowiada o ojcu, który wspiera córkę w znalezieniu pasji. Wozi ją na różne dodatkowe zajęcia - sportowe, muzyczne, plastyczne. Dziewczynka decyduje się na grę na wiolonczeli. W końcowych ujęciach dumny ojciec podziwia występ córki. W realizacji pasji wsparciem jest SUV Citroën C3, którym jeździ tata. Spot jest metaforą podróży, którą odbywamy przez życie w celu znalezienia swojej własnej drogi.

Reklamę można oglądać w internecie.

Spot wyreżyserował Thirty Two, tłem muzycznym jest kompozycja "Valse d'Amélie" Yanna Tiersena. Kreację przygotowała BETC France.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"