Cityboard Digital wspiera Hospicjum Promyczek

Cityboard Media po raz kolejny wspiera Fundację Promyczek, prowadzącą Domowe Hospicjum Dziecięce w Otwocku. Należąca do firmy agencja marketingowa Cityboard Digital przygotowała pro bono kreacje do kampanii digitalowej, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do przekazania 1,5% podatku na rzecz hospicjum.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cityboard Digital wspiera Hospicjum Promyczek

Cityboard Media i Fundacja Promyczek współpracują ze sobą od wielu lat i realizują outdoorowe kampanie społeczne zwiększające świadomość społeczną na temat działalności hospicjum w Otwocku i zachęcające do wspierania organizacji przekazywaniem najpierw 1, a ostatnio 1,5 procenta podatku. 

W tym roku do akcji wspierania Hospicjum włączyła się agencja Cityboard Digital, która pro bono przygotowała kreacje do kampanii digitalowych. W oryginalny sposób łączą emocje z ważnym przesłaniem. –  Pierwsza kreacja pokazuje ścigającego się z czasem chłopca w stroju superbohatera, co symbolizuje codzienne wyzwania podopiecznych Promyczka – wyjaśnia Dominik Łabuzek, creative partner w Cityboard Digital. – Druga jest bardziej emocjonalna, ponieważ przedstawia czuły moment między dzieckiem a opiekunem, i uwypukla miłość towarzyszącą w takiej sytuacji każdej rodzinie – dodaje. 

Key visuale stworzone przez Cityboard Digital będzie można zobaczyć w serwisach należących do Meta (Facebook i Instagram).

Prace nad kreacją trwały od początku roku. Agencja dostała wolną rękę w opracowaniu linii kreatywnych. Do Hospicjum trafiło 6 koncepcji. Ostatecznie zdecydowane się na dwie. – Bardzo cieszy nas kolejna odsłona współpracy z Cityboard Media. Dzięki temu partnerstwu łatwiej możemy spełniać naszą najważniejszą funkcję, którą jest pomoc chorym dzieciom i ich rodzinom w codziennej walce – tłumaczy Paweł Dobrzyński, dyrektor Fundacji Promyczek oraz psychoonkolog. Kampania z wykorzystaniem kreacji trwa do pierwszego lutego do końca kwietnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą