So!city to marka, która szyje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/centralny-port-komunikacyjn-promocja-przetarg-kiedy-budowa-digitalk-i-cityboard-media ##
Drugie życie ekoplakatów
Twórcą pomysłu jest Cityboard Media. – Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.
Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cityboard-media-ma-3-1-tys-ekranow-reklamowych-wplywy-24-proc-w-dol-3-mln-zl-straty ##
To nie jedyna aktywność firmy w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Cityboard Media przygotowuje też podobne produkty dla swoich klientów.
Za przygotowanie e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.











