Cityboard zmienia logo i stawia na digital

Firma reklamy zewnętrznej Cityborad Media usuwa z nazwy człon "media", odświeża logo i poszerza dotychczasowe usługi o digital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cityboard zmienia logo i stawia na digital

Cityboard rozszerzył zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także usługi z zakresu reklamy digitalowej. Zmiany związane są z rozwojem firmy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cityboard-media-w-ub-r-ze-wzrostem-wplywow-i-5-3-mln-zl-zysku_2 ##

Wprowadzona identyfikacja wizualna ma być połączeniem tradycji i nowoczesności. Znane z poprzednich logotypów Cityboard oko zostało odświeżone. Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. W logo użyto font Montserrat

Z dotychczasowej nazwy Cityboard Media w logo usunięto słowo "media". Ma być docelowo zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia, czyli: OOH, digital czy instytut.

grafika

Nową wersję logo ma też Cityboard Instytut, organizujący seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001, a drugi 2001-2020.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek