Cityboard realizuje świąteczną kampanię marki Alexander

Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cityboard realizuje świąteczną kampanię marki Alexander

Alexander produkuje i wydaje gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci.  Idea świątecznej kampanii, która właśnie ruszyła opiera się na założeniu, że święta to bardzo trudny i nerwowy okres dla wielu Polaków. To rodzi wiele zabawnych sytuacji. 

– Dlatego w animacji pokazujemy zrzędliwe myśli, które często towarzyszą nam pomimo uśmiechu na twarzy. W 15-sekundowych spotach pokazaliśmy dwie scenki. W pierwszej babcia z wnuczką prowadzą rozmowę przy świątecznym stole. Pytanie o chłopaka za 1... 2… 3… – myśli wnuczka, a chwilę później słyszymy głos babci: Kochanieńka, powiedz ty mi.... Kolejna sytuacja to rodzinne spotkanie, w którym żona zdradza zakończenie filmu. Spoty 6-sekundowe opierają się na sytuacji, w której starsza pani siedzi przy stole, na którym pojawia się gra planszowa „Zrzęda”. Pomimo uśmiechu na twarzy, w chmurce pojawia się myśl kobiety: Tylko gry mi tu jeszcze brakowało. Wszystkie sytuacje puentuje głos lektora pytający:  A  Ciebie co wkurza najbardziej? „Zrzęda” – gra planszowa, z którą możesz marudzić do woli – opisuje Mateusz Bojanowski, digital partner w Cityboard Digital. W wideo wykorzystano innowacyjną technikę łączenia AI wraz z postprodukcją wykonaną przez współpracowników agencji.

 

Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych oraz internetowych.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez agencję Cityboard Digital . Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji oraz produkcję spotu video (20 s., 15 s. oraz 6 s.) na potrzeby kampanii. Planowaniem mediów oraz strategią zajmowali się Joanna Stan oraz Mateusz Bojanowski. 

Kampania jest promowana w kinach Helios, serwisach VoD, YouTube, programmatic&rich-media, na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz przy okazji współpracy z influencerami. Agencja współpracuje z marką Alexander od 2020 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"