W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam na rynku miesięczników zarobiła "Claudia", która w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego zwiększyła przychody o 18,5% - wynika z danych Agora Monitoring. Dotychczasowy lider "Twój Styl" stracił ponad 10% i spadł na drugie miejsce. Na trzecim miejscu utrzymuje się "Elle" a na czwarte z szóstego rok wcześniej awansował "Murator".
miesięczniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalneTytuł20022003dynamikaCLAUDIA23 702 29528 086 72518,5%TWÓJ STYL25 334 81522 602 750-10,8%ELLE13 197 55013 828 5004,8%MURATOR9 351 21611 852 18826,7%COSMOPOLITAN10 590 40010 913 8503,1%OLIVIA9 848 3909 573 295-2,8%GLAMOUR08 248 685 PLAYBOY8 343 3238 047 300-3,5%READER`S DIGEST PRZEGLĄD6 752 0637 116 2085,4%CZTERY KĄTY6 672 7866 737 9001,0%pozostałe129 373 877146 304 88513,1%Suma243 166 714273 312 28612,4%

Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy ogólnopolskiej
Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy regionalnej











