Clear Channel Poland jest Partnerem wystawy "Koniec Jałty. Przez Solidarność do Europy", współorganizowanej przez Urząd Miasta i Ośrodek KAR. Firma wspomogła również organizatorów przy opracowywaniu layoutu plakatu. Kampania promująca wystawę rozpoczęła się w połowie kwietnia br. Realizowana jest na 400 powierzchniach citylightów w całej Polsce. Uroczyste otwarcie wystawy zaplanowano na 30 kwietnia br. Można ją będzie oglądać w PKiN do 16 maja 2004r. Wystawa ukazuje rolę polskiego społeczeństwa w zmianach politycznych, które doprowadziły do upadku komunizmu i narodzin nowych demokracji, a w rezultacie uruchomienia skutecznego procesu jednoczenia się Europy.
Firma Clear Channel Poland zaangażowała się również w akcję wspierającą wybory do Parlamentu Europejskiego, organizowaną przez Fundację im. Szumana. Ogólnopolska kampania obejmie 430 powierzchni na citylightach Clear Channel Poland i potrwa od 9 do 31 maja 2004r. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że po raz pierwszy w historii mają możliwość wybierania swoich reprezentantów do Parlamentu Europejskiego oraz że przyszłość Polski będzie kształtowana z ich udziałem.

Również w ubiegłym roku, w maju Clear Channel Poland intensywnie angażował się w kampanię prounijne, promujące głosowanie na "TAK" w referendum akcesyjnym. Firma, obok działalności stricte komercyjnej, angażuje się w działania z zakresu kultury, wspierając dobre, europejskie kino oraz udostępnia powierzchnie reklamowe na kampanie wielu akcji społ











