Clear Channel Poland przejmuje Mensę

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wzmacnia swoją ofertę w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Poprzez prawomocne przejęcie spółki Mensa w marcu br., Clear Channel Poland poszerzył swoją ofertę POS o nośniki w sieciach Kaufland i Lidl, pozyskując 329 dodatkowych punktów i tym samym umacniając pozycję lidera w tym segmencie reklamy zewnętrznej. Clear Channel Poland jest wyłącznym operatorem reklamy POS w sieciach Kaufland i E leclerc.

„Clear Channel Poland jest pionierem w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży. Przejęcie spółki Mensa umocniło naszą pozycję lidera, dzięki poszerzeniu naszej oferty o nośniki w sieciach Kaufland i Lidl. Ta forma reklamy ma ogromną siłę oddziaływania, bowiem wzmacnia ekspozycję produktu w punkcie sprzedaży, a także buduje i utrwala świadomość marki. Doskonale sprawdza się również w roli medium ATL, zwiększając zasięg i częstotliwość kontaktu z kampanią prowadzoną w klasycznych mediach reklamowych.” – mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele