Clear Channel Poland wprowadza technologię 3D

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła doswojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Nowe rozwiązania Clear Channel są dostępne w sieci nośników POS(stopery, wobblery, podajniki do reszty), na citylightach oraznośnikach w Centrach Biznesu.

Wprowadzone do oferty Clear Channel obrazy 3D wykorzystujątechnologię druku soczewkowego, która pozawala uzyskaćtrójwymiarowe czy animowane obrazy na płaskiej powierzchni.

"Nowa technologia w naszej ofercie wynika z ciągłych starań, abyproponować klientom coraz ciekawsze rozwiązania podnosząceskuteczność kampanii - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektords. rozwoju biznesu Clear Channel Poland - Nowy produkt pozwala naosiągnięcie ciekawych efektów wizualnych, a w rezultacieprzyciągnięcie uwagi odbiorców. Zainteresowanie klientówrozwiązaniami 3D proponowanymi przez Clear Channel (obecnie POS iCentra Biznesu) to dowód, że tak innowacyjne produkty mają przedsobą przyszłość".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele