Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadza Radar - narzędzie usprawniające planowanie kampanii OOH. Dzięki niemu klient ma pewność dotarcia do grupy docelowej, poprzez dobór odpowiednich nośników.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii

Jak podaje Clear Channel, Radar jest łącznikiem między, cyfrowym światem danych, pozwalającym zrozumieć zachowania konsumentów, a zdolnością outdooru do budowania szerokiego zasięgu. Ma pomagać efektywnie zaplanować kampanie OOH.

Radar zapewnia dużą liczbę „insightów” o użytkownikach reklamy zewnętrznej, w tym, nie tylko dane demograficzne, dane o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania Internetu w domu i poza nim.

Dzięki temu narzędzie to pozwala na zaplanowanie kampanii i wybór odpowiednich lokalizacji z bardzo dużą dokładnością.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji