Clear Channel z nową identyfikacją wizualną

Clear Channel International zmienia swoją identyfikację wizualną. Rebranding, o zasięgu globalnym, ma odzwierciedlać wartości kluczowe dla firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Clear Channel International zmianę swojej identyfikacji wizualnej przygotowywał od roku. Nowy system graficzny firmy jest oparty na mocniejszych kolorach i nowocześniejszej czcionce. Taka oprawa ma podkreślać przyjęte przez Clear Channel kluczowe wartości: wolność, elastyczność, dotrzymywanie obietnic i dalekowzroczność. Pracownicy mają się nimi kierować w kontaktach z otoczeniem biznesowym.

grafika

Nowa identyfikacja wizualna jest wprowadzana we wszystkich 30 oddziałach Clear Channel International, w tym w Clear Channel Poland. Na zlecenie firmy przygotowała ją agencja Proud z Londynu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"