Udział stacji w czasie emisji magazynu wynosi 0,32 proc. w grupie 4+ i 0,28 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu pozycje emitowane w tym paśmie śledziło 38 tys. widzów, a ich udział w rynku wynosił odpowiednio 0,28 proc. i 0,20 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, że "Co do minuty" oglądają głównie mężczyźni, widzowie w wieku do 30 do 34 lat i powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
"Co do minuty" to 12-minutowy program, w którym w kolejności chronologicznej z wyjaśnieniem związków przyczynowo-skutkowych prezentowane są wydarzenia minionego dnia. Magazyn prowadzą na zmianę Dariusz Ociepa, Łukasz Szelecki i Wojciech Brzeziński.
Oglądalność "Co do minuty" odcinek po odcinku
Profil widza programu












