Na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe w dwóch wersjach: 15 s. i 30 s. Bohaterami reklamy są młoda matka z synem. Wspólnie przygotowują śniadanie w ciepłej, jasnej kuchni. Gdy matka kroi chrupiący chleb, chłopiec bierze do ręki jedną z kromek i delektuje się jej zapachem. Chwilę później kieruje kromkę w stronę promieni słonecznych i patrzy na nią przez światło. A potem tłumaczy: „Szukam dziur. Będzie więcej miejsca na Smakowitą”. „Jeszcze jak Smakowitą” – odpowiada matka. Chłopiec smaruje na kromce znak firmowy z opakowania Smakowitej, a po chwili wspólnie z mamą zajadają się apetycznymi kanapkami. „Co kanapka, to Smakowita” – mówi w tym momencie lektorka - czytamy w opisie reklamy.
Spoty Smakowitej są emitowane w TVP, TVN i Polsacie. Kampania potrwa do czerwca.
Film reklamowy to projekt polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis.

Kampania – Co kanapka, to Smakowita
Klient: Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A.
Przedstawiciel klienta:
Krzysztof Połomski – Kierownik MarketinguRafał Golec – Kierownik Produktu
Agencja: Publicis
Client Service:Adam Miecznikowski– Group Account DirectorAgata Kijkowska – Account Director
Kreacja:Aleksandra Merecz - CopywriterOliwia Rogalska – Dobosz - CopywriterMichał Pstrucha - CopywriterKarolina Płuska – Art DirectorTomasz Sawka – Art Director
Produkcja:Cezary Szostek
Dom Mediowy: Starcom.











