'Co kanapka, to Smakowita'

Ruszyła nowa kampania reklamująca Smakowitą - lidera rynku margaryn i miksów w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe w dwóch wersjach: 15 s. i 30 s. Bohaterami reklamy są młoda matka z synem. Wspólnie przygotowują śniadanie w ciepłej, jasnej kuchni. Gdy matka kroi chrupiący chleb, chłopiec bierze do ręki jedną z kromek i delektuje się jej zapachem. Chwilę później kieruje kromkę w stronę promieni słonecznych i patrzy na nią przez światło. A potem tłumaczy: „Szukam dziur. Będzie więcej miejsca na Smakowitą”. „Jeszcze jak Smakowitą” – odpowiada matka. Chłopiec smaruje na kromce znak firmowy z opakowania Smakowitej, a po chwili wspólnie z mamą zajadają się apetycznymi kanapkami. „Co kanapka, to Smakowita” – mówi w tym momencie lektorka - czytamy w opisie reklamy.

       

Spoty Smakowitej są emitowane w TVP, TVN i Polsacie. Kampania potrwa do czerwca.

Film reklamowy to projekt polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis.

      

Kampania – Co kanapka, to Smakowita

Klient: Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A.

Przedstawiciel klienta:

Krzysztof Połomski – Kierownik MarketinguRafał Golec – Kierownik Produktu

Agencja: Publicis

Client Service:Adam Miecznikowski– Group Account DirectorAgata Kijkowska – Account Director

Kreacja:Aleksandra Merecz - CopywriterOliwia Rogalska – Dobosz - CopywriterMichał Pstrucha - CopywriterKarolina Płuska – Art DirectorTomasz Sawka – Art Director

Produkcja:Cezary Szostek

Dom Mediowy: Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"