Badanie potwierdziło, że SEO jest najpopularniejszym obszarem performance marketing w Polsce. Firmy korzystają również z wielu innych narzędzi. Już ponad 20 proc z nich deklaruje, że reklamuje się w mobile, a niewiele mniej przyznaje, że korzysta z reklamy efektywnościowej w social media. Jednak dla większości polskich firm (57 proc.) marketing efektywnościowy to przede wszystkim sposób na bezpośrednie pozyskiwanie klientów.
- Wyniki badania sugerują, że polscy marketerzy nie znają wszystkich możliwości, jakie oferuje performance marketing i nie wykorzystują w pełni jego potencjału, m.in. w kwestii łatwości obliczania zwrotu z inwestycji – komentuje Michał Kreczmar, dyrektor zarządzający iProspect Polska.
Prelekcja obędzie się w trakcie trwającej dziś konferencji Performance Marketing Day 2013. Uczestnicy zapoznają się z trendami w reklamie efektywnościowej oraz dowiedzą się, jak planować kampanie przynoszące największy zwrot z inwestycji. Program konferencji, której patronem merytorycznym jest iProspect Poland, obejmuje prelekcje ekspertów i liderów rynku performance z Polski i zagranicy, prezentacje case studies oraz sesję pytań i odpowiedzi.

Na konferencji wystąpią m.in. Serhad Bolukcu, Market Manager rynku CEE w Facebook, Brett McKibbin, Chief Client Officer w iProspect oraz Mariusz Gąsiewski, odpowiedzialny za mobilne rozwiązania w Google Polska i CEE.











