Co przygotowały tygodniki opinii na olimpiadę w Pekinie?

Z okazji rozpoczynających się w piątek Letnich Igrzysk Olimpijskichw Pekinie tygodniki opinii przygotowały specjalne wydania, dodatkii raporty. Już dziś ukazały się numery "Wprost" (AWR "Wprost") i"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) z wkładkami dotyczącymiolimpiady.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do całego nakładu dzisiejszego wydania "Wprost" (209 tys. egz.)dołączono 52-stronicowy dodatek "Pekin 2008" w którym znaleźć możnam.in. informacje na temat przygotowań do imprezy, zdjęcia obiektówsportowych, sylwetki polskich olimpijczyków, opisy nagród na jakieliczyć mogą sportowcy, a także kalendarz igrzysk olimpijskich iparaolimpijskich. Numer kosztuje tyle co zwykle - 4,50 zł.

Kampania promocyjna wydania "Wprost" z dodatkiem prowadzona jestna billboardach (citylighty), w radiu (Radio Kolor, Radio ZłotePrzeboje i Roxy FM), prasie ("Piłka Nożna", "Kropka TV") oraz winternecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Gazeta.pl, Pilkanozna.pl).Spoty reklamowe na monitorach można zobaczyć także na stacjach PKPi lotniskach. Prowadzona jest też autopromocja w mediach należącychdo AWR "Wprost". Kampanię przygotował i zaplanował media działmarketingu wydawcy tygodnika.

"Bejing 2008 dodatek olimpijski" - tak z kolei nazywa się24-stronicowa wkładka dołączona do dzisiejszego numeru tygodnika"Newsweek Polska" (ukazał się w nakładzie ok. 190 tys. egz. inormalnej cenie 4,50 zł). W dodatku znaleźć można głownieinformacje o polskiej ekipie sportowców, która poleciała do Pekinu,opisani są m.in. najpoważniejsi kandydaci do medalów. Poza tym wewkładce przedstawiono sportowców, którzy mogą zostać gwiazdamiolimpiady, znalazł się w niej także materiałach o podwójnychpolskich medalistach olimpijskich. "Newsweek" z dodatkiem nie jestwsparty kampanią reklamową.

Specjalne informacje o olimpiadzie zamieści także najnowsza"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy), w której znajdzie sięwiększy objętościowo raport na temat igrzysk przygotowany przezCezarego Łazarewicza, wysłannika redakcji do Chin. Numer ukaże sięw środę 6 sierpnia w normalniej cenie (4,50 zł) i niezmienionymnakładzie (230 tys. egz.). Będzie mu towarzyszyć standardowakampania reklamowa w radiu (Jedynka, Trójka, Tok FM, Radio PiN),przygotowana i zaplanowana przez dział promocji "Polityki" orazautopromocja na łamach tygodnika.

Najwięcej Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Pekinie i samym Chinompoświęci ukazujący się w czwartek 7 sierpnia "Przekrój" (EdipressePolska), który przygotował specjalne podwójne wydanie olimpijskie wobjętości 92 stron, cenie 1,99 zł (normalnie tygodnik kosztuje 4,50zł) i nakładzie wynoszącym 160 tys. egz. W numerze znajdą się m.in.sylwetki polskich sportowców z medalowymi szansami oraz artykuły ogenetycznych uwarunkowaniach sukcesów sportowych, towarzystwachpolsko - chińskich, wierzeniach Chińczyków, ich sztuce i modzie. Wwydaniu przeczytać będzie można także rozmowę Piotra Najsztuba zpremierem Donaldem Tuskiem, który m.in. odpowie na pytanie,dlaczego nie jedzie na olimpiadę.

Będący dwa tygodnie w sprzedaży numer "Przekroju" zostaniewsparte kampanią reklamową w telewizji (Polsat, TV 4, TVN, TVNSiedem, TVN 24, Discovery Channel, Kino Polska), radiu (Eska Rock,Radio Kolor, Radio Jazz), prasie ("Polska", autopromocja w"Przekroju") oraz w internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Zakreację odpowiada dział promocji tygodnika, natomiast za zakupmediów - dział analiz i zakupu mediów Edipresse Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online