Co trzeci badany posługuje się 5 różnymi adresami oraz skrzynkami. Użytkownicy często zakładają konta w celach testowych, ale też generują dodatkowe adresy przez wzgląd na promocje i rabaty. Jedynie 8 proc. badanych posiada jedno konto pocztowe albo nie ma go wcale. To o 3 proc. mniej niż w roku ubiegłym.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/poczty-mailowe-gmail-zyskuje-kosztem-polskich-portali-wp-i-o2-z-najwiekszym-udzialem-ruchu ##

Niemal połowa ankietowanych deklaruje, że codziennie otrzymuje średnio więcej niż 40 maili, z czego 16 proc. dostaje ponad 100 wiadomości. Grupa osób, która otrzymuje mniej niż 20 maili dziennie (23 proc.), maleje z roku na rok - w roku 2013 stanowiła 43 proc. badanych.
90 proc. ankietowanych subskrybuje różnego rodzaju newslettery, spośród których 92 proc. to wiadomości o charakterze informacyjnym i branżowym.

Prawie 80 proc. marketerów najczęściej wybierało e-mail jako formę dialogu z klientem.
90 proc. ankietowanych marketerów potwierdza również, że dzięki e-mail marketingowi firma może osiągnąć wymierne korzyści.

XI edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce została przeprowadzona w ramach modułu ankiet systemu Sare. Ankieta była dostępna w internecie od 25 września do 7 listopada 2014 r. Wypełniło ją ponad 3000 osób.











