Co–branding Drosed i Mars Polska

Producent drobiu – Grupa Drosed oraz firma Mars Polska – właściciel marki Uncle Ben’s wspólnie promują wybrane produkty. Pod koniec czerwca w sklepach pojawiły się filety z kurczaka Drosed oraz sosy Uncle Ben’s z promocyjnymi etykietami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wspólna akcja promocyjna wybranych produktów marki Drosed  i Uncle Ben’s przebiega pod hasłem „Proste równanie: kurczak + sos = pyszne danie”. Na opakowaniach filetów z kurczaka Drosed oraz sosów Uncle Ben’s umieszono specjalną etykietę z rekomendacją wzajemnie uzupełniających się produktów spożywczych obydwu marek. Akcja zwraca uwagę na różnorodność dań, jakie można stworzyć z ich połączenia.

Grupa DROSED i firma Mars Polska chcą za pomocą wspólnej akcji zainspirować konsumentów do zakupu polecanych i sprawdzonych produktów, które pozwolą w prosty sposób przygotować pożywny i smaczny posiłek. Akcją promocyjną zostanie objętych 60 tys. sztuk produktów marki Drosed oraz 15 tys. sztuk produktów marki Uncle Ben’s. Produkty z promocyjną etykietą są już dostępne na rynku.

Więcej informacji o produktach marki Drosed na www.drosed.com.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele