Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Japonii bezbarwną wersję swojego napoju - Coca-Cola Clear.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Sprzedaż napoju w Japonii rusza 11 czerwca. Coca-Cola Clear o smaku cytryny pozbawiona jest charakterystycznego dla napojów typu cola koloru ciemnobrązowego. Udało się to osiągnąć, eliminując z receptury karmelowe składniki.

 

Coca-Cola Clear nie ma kalorii. Wybór smaku cytryny poprzedziły testy ok. 50 różnych mieszanek smakowych.

grafika

 Prace nad nową wersją Coca-Coli trwały około roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"