Coca-Cola postawiła na agencję Big Picture

Coca-Cola Poland Services po wielu latach zakończyła współpracę z Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants w zakresie obsługi public relations marki Coca-Cola. W przetargu marketer wybrał agencję Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowo wybrana agencja zajmuje się opracowaniem strategii komunikacji oraz realizacją kampanii w obszarze PR dla marki Coca-Cola.

Za obsługę odpowiedzialny będzie zespół lifestyle, kierowany przez Helenę Korniejew oraz team strategiczny pod kierunkiem Hanny Waśko, CEO Big Picture. Agencja na potrzeby obsługi projektów Coca-Cola poszerzy też skład stałego teamu.

Współpraca ma charakter długofalowy.

Od kwietnia Coca-Cola ruszyła z nową odsłoną kampanii "Razem smakuje lepiej", w której mówi o rosnących podziałach społecznych na całym świecie.

- Coca-Cola mówi dziś o problemie podziałów w Europie i na świecie. Wierzę, że takie kampanie jak ta – masowe, lżejsze i świeże, robione właśnie przez marki, mają szczególne znaczenie. Jesteśmy ogromnie dumni, że możemy dołączyć do grona agencji wybranych przez markę Coca-Cola do współpracy - traktujemy to jako wielkie wyróżnienie - mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów