Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture

Coca-Cola Poland Services powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowego napoju energetyzującego Coca-Cola Energy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture

W ramach tej kampanii, konsultanci Big Picture odpowiadają za przygotowanie i realizację strategii komunikacji z mediami. Do zadań agencji należy również m.in. stworzenie materiałów contentowych, spójnych z głównymi przekazami marki.

Opracowaniem strategii oraz koordynacją działań dla marki Coca-Cola zajmie się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację topowych marek lifestyle, zarządzany przez Kamilę Kończak.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele