„Bądź Limonką!” w kampanii nowej wersji smakowej Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola Poland Services wprowadziła do sprzedaży wariant napoju o smaku limonkowym. Coca-Cola Lime jest pierwszą od 10 lat tak dużą nowością w ofercie marki. Jej debiutowi rynkowemu towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji MediaCom, McCann, LiquidThreadi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Bądź Limonką!” w kampanii nowej wersji smakowej Coca-Coli (wideo)

Jak podaje firma, Coca-Cola Lime ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime jest dostępna w butelkach o pojemności 0,5 l (cena sugerowana to 3,19 zł), 1 l (3,99 zł) oraz 1,5 l (4,49 zł) oraz już od maja w puszce 0,33 l (2,09 zł).

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.

Hasło kampanii „Bądź Limonką!”, wspierającej nowy wariant napoju zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy.

grafika

Działania reklamowe obejmują emisję spotu w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na WebTV, nośniki outdoorowe w największych miastach oraz kina. Ponadto działania będą realizowane w internecie, także w social media (wezmą w nich udział twórcy internetowi, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv).

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za adaptację lokalnych materiałów graficznych - agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann, a za działania w internecie - agencja LiquidThread. Działania public relations powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele