Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju

Koncern Coca-Cola chce unowocześnić design smakowych wersji swojego kultowego napoju. Ma temu służyć nowy wygląd ich opakowań.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju

Coca-Cola o smaku wiśniowym, waniliowym i wiśniowo-waniliowym, a także ich odpowiedniki bez cukru, mają teraz pogrubione logo umieszczone tak, aby wyraźnie odróżnić opcje z cukrem (pismo białe) i bez cukru/bez kalorii (pismo czarne). Pełnokolorowe puszki będą oznaczać pojedyncze smaki, a ułożone kolory będą komunikować podwójne smaki.

Natalia Suarez, starszy menedżer marki w koncernie Coca-Cola w Ameryce Północnej, powiedziała: - Chcieliśmy unowocześnić i uprościć wygląd naszych opakowań, aby pomóc konsumentom znaleźć smak, którego szukają na półce poprzez kolorowy, a zarazem czysty projekt opakowania.

Nowe opakowania pojawiają się kilka miesięcy po tym, jak marka zmodernizowała opakowania dla Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Sugar w zeszłym roku. Jednocześnie we wrześniu ubiegłego roku ujawniono nową filozofię marki „Real Magic” , która zaprasza wszystkich do świętowania prawdziwej magii ludzkości.

grafika

Zespół WPP dedykowany obsłudze Coca-Coli - OpenX - oferuje kompleksowe możliwości w zakresie kreacji, mediów i danych.

Ponadto Coca-Cola wprowadza do swojej oferty Coffee Mocha - to mieszanka tradycyjnej coli z wanilią i karmelem, bez cukru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem