Coca-Cola ujawniła skład ambasadorów na zimowe igrzyska w 2026 r., które rozpoczną się 6 lutego. Firma zapowiada szeroką aktywację marketingową obejmującą media społecznościowe, wideo oraz działania w sklepach. Kampania ma promować produkty z całego portfolio napojów.
W informacji podkreślono, że lista ambasadorów ma uosabiać "doskonałość, różnorodność i ducha sportów zimowych". Wśród wybranych są zarówno medaliści olimpijscy i paraolimpijscy, jak i wschodzące gwiazdy. Sportowcy wystąpią w materiałach wideo i działaniach w mediach cyfrowych.
W składzie znalazła się łyżwiarka szybka Erin Jackson, pierwsza czarnoskóra Amerykanka z indywidualnym złotem na zimowych igrzyskach (500 m, Pekin 2022). Ambasadorem został też debiutujący na igrzyskach łyżwiarz figurowy Ilia Malinin, znany jako "Quad God" po pierwszym w historii w pełni obrocie potrójnego axla w rywalizacji w 2022 r.

Do ekipy dołączyli również mistrzowie w tańcach na lodzie Evan Bates i Madison Chock, trzykrotna paraolimpijska mistrzyni snowboardu Brenna Huckaby, złoty medalista para-hokeja na lodzie Malik Jones oraz napastniczka hokeja na lodzie Kendall Coyne Schofield, mistrzyni olimpijska i dwukrotna wicemistrzyni.
Równolegle startuje loteria "Swag with Every Sip". Po zeskanowaniu kodu QR na wybranych produktach Coca-Cola fani mogą zgłosić się do losowania odzieży sygnowanej wspólnie przez Coca-Colę i Team USA.
Wczesną wiosną 2026 r. kampania ma rozszerzyć się o reklamy wideo, aktywności cyfrowe i wydarzenia w punktach sprzedaży.










