Coca-Cola i FIFA ponownie łączą siły, umożliwiając kibicom piłki nożnej na całym świecie zobaczenie oryginalnego pucharu mistrzostw świata. Trasa rozpocznie się 3 stycznia w Rijadzie, Arabii Saudyjskiej i obejmie 75 przystanków.
Na trasie trofeum odwiedzi 30 krajów, w tym wszystkich trzech gospodarzy turnieju w 2026 r.: Stany Zjednoczone, Kanadę i Meksyk. Ponadto, puchar zobaczą także przyszli gospodarze mistrzostw świata kobiet 2027, czyli Brazylia, Maroko, Portugalia i Hiszpania.
Organizatorzy zapowiadają, że poza możliwością zobaczenia trofeum, fani będą mogli uczestniczyć w różnych wydarzeniach, takich jak "interaktywne wyzwania piłkarskie" oraz obejrzeć ekskluzywne treści z legendami FIFA. Coca-Cola przygotowała również materiały promujące trasę na swoich kanałach społecznościowych.
Część globalnych działań
Trasa jest częścią globalnych działań Coca-Coli związanych z piłką nożną, które trwają już od 20 lat. Dzięki niej, marka dociera do fanów na całym świecie, umacniając swoją pozycję jako lidera w zakresie sponsoringu wielkich wydarzeń sportowych.

Wiceprezes Coca-Coli, Mickael Vinet, podkreśla, że "piłka nożna ma niezrównaną zdolność do jednoczenia ludzi niezależnie od ich pochodzenia czy języka". Działania towarzyszące trasie mają na celu świętowanie pasji i jedności, jakie sport przynosi milionom ludzi.
Dodatkowym celem trasy jest wspieranie lokalnych społeczności, z którymi Coca-Cola współpracuje nad inicjatywami zrównoważonego rozwoju, w tym recyklingiem opakowań.










