Dwie ciężarówki Coca-Coli przez trzy miesiące będą odwiedzać największe polskie miasta. W ciężarówkach będzie można przygotować nadruk na puszkę tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Pojazdom będą towarzyszyć ekipy samplingowe.
Ciężarówki pojawią się też na wybranych największych festiwalach muzycznych, a wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Działania są elementem szeroko zakrojonej kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszkach i butelkach Coca-Coli pojawiły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki (więcej na ten temat). Za realizację aktywacji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.
Ponadto eventy mają promować tegoroczny Coke Live Music Festival. W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka: każda osoba, która napotka ciężarówkę i skorzysta na miejscu z aplikacji, ma szansę na wygranie biletów na imprezę. Aplikację przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw Digital.











