Przychody Codemedia w I półroczu zwiększyły się w skali roku aż o 250 proc., zysk operacyjny - o 262 proc., a zysk netto - o 256 proc. Tak duże wzrosty wynikają z tego, że pod koniec ub.r. firma połączyła się z Mediasense (przeczytaj o tym więcej). - Jednak sporządzając rachunek wyników za I p. 2011 pro forma, bez wyłączeń konsolidacyjnych pomiędzy Mediasense i Codemedia, to i tak zanotujemy na wszystkich poziomach rachunku wyników wzrosty w wysokości prawie 100 proc. - zaznacza Piotr Bieńko, prezes Codemedia. Poziom rentowności operacyjnej spółki wyniósł 9,6 proc., a rentowności netto - 7,6 proc.
Codemecia największe wpływy osiągnęła ze stałych umów o współpracy w obszarze komunikacji mediowej oraz sprzedaży usług dla nowych klientów. W II kwartale br. dynamicznie rosły przychody generowane w obszarze mediów cyfrowych i tradycyjnych, afiliacji oraz na nowym rynku audience buying opartym o technologię RTB (platforma Quantum). - Nasze półroczne wyniki to bardzo dobry prognostyk na cały rok. Dla branży reklamowej zasadniczo najlepszy jest ostatni kwartał roku - dodaje Piotr Bieńko.












