Codemedia i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą PGNiG w internecie

Agencje Codemedia i MullenLowe MediaHub wygrał przetarg spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na jej obsługę w zakresie marketingu internetowego. Pokonały w nim agencję All4Affiliate i konsorcjum Mastermind Media z John Pitcher.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

PGNiG zdecydowało się na zawarcie umowy z Codemedia i MullenLowe MediaHub.

Agencje te będą pracować dla spółki przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. PGNiG podpisze z nimi tzw. umowy ramowe i w okresie ich obowiązywania będzie im na bieżąco zlecać określone projekty.

Agencje te zajmą się kompleksową obsługą działań marketingowych spółki w internecie, w tym zakupem powierzchni reklamowej, obsługą i prowadzeniem kampanii reklamowych w digitalu oraz kreacją i produkcją materiałów online.

Zakres współpracy przy konkretnych projektach będzie określany na bieżąco, w tzw. zaproszeniach do składania ofert - każda z dwóch wybranych firm otrzyma takie zapytanie, a po przygotowaniu ofert PGNiG wybierze ofertę jednej z nich i tej zleci realizację określonego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu