Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O

Dom mediowy Codemedia zajmie się przeprowadzeniem akcji promocyjnej sklepu internetowego z ubraniami oraz zabawkami dla dzieci. Kampania bazować będzie na influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O

Kampania realizowana przez Codemedia rozpocznie się w drugiej połowie listopada. Opiera się na wysyłkach kreatywnych do wybranej grupy influencerów, przewidzianych w okresie kupowania prezentów na święta Bożego Narodzenia. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki w grupie docelowej.

- Jest to kolejna akcja realizowana dla firmy Jako-O, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie półtora roku temu – komentuje Urszula Dyduła, media manager Codemedia.

Dotychczas dom mediowy realizował dla klienta kampanie promocyjne na Facebooku oraz działania w digitalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji