"Codziennie tyle dobrego z natury" w nowej reklamie Dr Oetkera (wideo)

Pod hasłem "Codziennie tyle dobrego z natury" rozpoczyna się nowa kampania reklamowa firmy Dr Oetker promująca linię zdrowych przekąsek i deserów My Natural Day.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Codziennie tyle dobrego z natury" w nowej reklamie Dr Oetkera (wideo)

Kampania reklamowa wspiera nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.

Reklama pod hasłem „Codziennie tyle dobrego z natury” ma budować świadomość całej linii My Natural Day.

Działania reklamowe obejmują emisję reklamy 30 sek. i trzech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day. Spot w telewizji emitowany będzie w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona będzie o silne wsparcie w Internecie: display, VOD oraz media społecznościowe.

Linia My Natural Day została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Pierwsza jej kampania była realizowana w lutym br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"