Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"

Pod hasłem "Tyle dobrego z natury!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera. Przygotowały ją Bardzo, Easy Hell Productions, Arena Media i Business Factory.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"

My Natural Day to nowa linia naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów z zawartością takich składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits. W jej skład wchodzą owsianki, żelki, kisiele, jaglanki, gryczanka i budynie.

My Natural Day z kampanią reklamową

Na potrzeby promocji My Natural Day przygotowano dwa spoty prezentujące zalety produktów - dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Reklamy przygotowano w wersjach 30 I 15 sekund. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona jest o digital (display, VOD, media społecznościowe).

Koncept reklamy powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz.

Za zakup mediów odpowiadają Arena Media oraz Business Factory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji