W ramach akcji Grzegorz Krychowiak zapowiedział, że to internauci będą decydować, co będzie pojawiać się na jego profilach w serwisach społecznościowych. Propozycje zgłaszać można w komentarzach i wpisach na fanpage’u piłkarza. Najciekawsze pomysły zostaną wykonane przez zawodnika i zrelacjonowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Taka koncepcja ma odzwierciedlać to, że telewizory Samsung Smart TV, m.in. dzięki łączności z internetem, pozwalają widzom na decydowanie, co i kiedy chcą obejrzeć - zgodnie z hasłem kampanii „#coikiedychce”.
Akcję zaczęła transmisja na Facebooku, podczas której Zadaniem Grzegorza Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to internauci wybierali, z którym zmierzy się piłkarz. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, znany m.in. z kanału youtube’owego „Trenuj z Krzychem”.

Krychowiak został ambasadorem marketingowym telewizorów Samsung w kwietniu br. W pierwszej kampanii z udziałem piłkarza były promowane modele SUHD.
Za kreację nowej kampanii oraz realizację aktywności w social mediac odpowiada agencja VML Poland, a działania public relations koordynuje Havas PR.











