Spot z kampanii pokazuje treningowy bieg Rafała Omelki, Łukasza Krawczuka i Jakuba Krzewiny, którzy w marcu br. razem z Karolem Zalewskim podczas halowych mistrzostw świata w lekkoatletyce pobili rekord świata w biegu sztafetowym 4 x 400 m. Reklama przekonuje, że stawy ludzi w różnych codziennych sytuacjach są poddane podobnym wyzwaniom jak ciała tych biegaczy.
Kampania podkreśla, że Collaflex Sport uzupełnia dietę w kolagen typu I i typu II, siarczan chondroityny, kwas hialuronowy, witaminę C i mangan, dzięki czemu pomaga, zwłaszcza osobom mocno aktywnym fizycznie, utrzymać prawidłową kondycję chrząstki, ścięgien i więzadeł.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Nie udało nam się na razie uzyskać szczegółowych informacji o przebiegu kampanii i odpowiedzialnych za nią firmach marketingowych.












