Comarch reklamuje „supermarkety przyszłości” (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamowa rozwiązania firmy Comarch automatyzującego zakupy w supermarketach. Akcję pod hasłem „Supermarkety przyszłości” przygotował dział marketingu Comarch i agencja Sointeractive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie internetowa kampania firmy Comarch reklamuje oferowaną przez nią technologię służącą do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych. Wykorzystywane w akcji filmiki pokazują, jak takie rozwiązania mogą zautomatyzować zakupy w supermarketach.

Kampania pod hasłem „Supermarkety przyszłości” obejmuje przede wszystkim serwisy społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, i Twitter. Za kilka tygodni w ramach akcji zostanie udostępniony trzeci spot zawierający wyjaśnienie historii przedstawianej w dwóch obecnych filmikach.

Kreacją kampanii i produkcją wykorzystywanych w niej spotów zajęła się agencja interaktywna Sointeractive, a za planowanie i realizowanie działań odpowiada dział marketingu Comarch.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów