PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem
Kaufland reklamuje promocję cenową „500 minus” (wideo)
Kaufland reklamuje promocję cenową „500 minus” (wideo)
Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)
Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)
„Co zamierza Napoleon?” w teaserowych reklamach supermarketów Carrefour (wideo)
„Co zamierza Napoleon?” w teaserowych reklamach supermarketów Carrefour (wideo)
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka
Carrefour Polska uruchomił sklep internetowy z elektroniką
Carrefour Polska uruchomił sklep internetowy z elektroniką
Rodzinne reklamy Tesco bez Roberta Makłowicza mało wyraziste, w cieniu celebryckich kampanii Lidla (opinie)
Rodzinne reklamy Tesco bez Roberta Makłowicza mało wyraziste, w cieniu celebryckich kampanii Lidla (opinie)
Domowe perypetie w reklamach Tesco, koniec współpracy z Robertem Makłowiczem (wideo)
Domowe perypetie w reklamach Tesco, koniec współpracy z Robertem Makłowiczem (wideo)
Carrefour promuje się albumem i kartami z „Gwiezdnych wojen” (wideo)
Carrefour promuje się albumem i kartami z „Gwiezdnych wojen” (wideo)
Dyskonty najpopularniejszym miejscem zakupów (infografika)
Sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w tradycyjnych sklepach hipermarketów
Sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w tradycyjnych sklepach hipermarketów
Piotr i Paweł zapowiada otwarcie nowych sklepów i kilkunastoprocentowy wzrost obrotów
Grupa Muszkieterów otworzy nowe sklepy Intermarché i Bricomarché. Planuje też budowę fabryki mięsa
Sklepy Mila reklamowane jako „nowa, świeża sieć supermarketów”
Sklepy Mila reklamowane jako „nowa, świeża sieć supermarketów”
„Wszystko, co kochasz” - polska żywność reklamuje Kaufland (wideo)
„Wszystko, co kochasz” - polska żywność reklamuje Kaufland (wideo)
25 proc. produktów kupowanych w Polsce to marki własna sieci handlowej. Na Zachodzie ich popularność jest dwa razy większa