Domowe perypetie w reklamach Tesco, koniec współpracy z Robertem Makłowiczem (wideo)

Sieć sklepów Tesco w obecnej kampanii reklamowej wprowadza nowy format kreatywny autorstwa agencji Ogilvy & Mather. Firma zakończyła ponad trzyletnią współpracę ze swoim poprzednim ambasadorem reklamowym - Robertem Makłowiczem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Domowe perypetie w reklamach Tesco, koniec współpracy z Robertem Makłowiczem (wideo)

Tesco Polska od listopada emituje nowe reklamy pod hasłem „ Ciesz się tym, co ważne i zobacz co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy”. W serii 15-sekundowych spotów produktowych pokazane są różne sceny z codziennego życia rodziny, np. wspólne gotowanie i pieczenie oraz zabawy dzieci. Ma to podkreślać bliskość i pomocność marki Tesco.

Za kreację obecnych reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, z którą Tesco pracuje od kilku miesięcy. W wyniku sieciowych decyzji latem br. zakończono współpracę z agencją Red8, z kolei czeski oddział agencji Ogilvy & Mather jest regionalnym hubem reklamowym Tesco na Europę Środkową i Wschodnią.

W kampanii nie ma już Roberta Makłowicza, z którym Tesco współpracowało od wiosny 2012 roku. Znany kucharz pojawił się początkowo w reklamach sklepów występował razem z animowanymi bohaterami: Heniem i Krysią. Obsługą reklamową Tesco zajmowała się wtedy agencja PZL. Kilka miesięcy później wizerunek kucharza - jako łowcy smaków - dodatkowo wprowadzono na opakowania wybranych produktów marki własnej Tesco. Serię spotów z udziałem Henia i Krysi zakończono po tym, jak wiosną ub.r. Tesco rozpoczęło współpracę z agencją Red8. W większości późniejszych kampanii głównym bohaterem reklam artykułów żywnościowych był sam Makłowicz. Rok temu w bożonarodzeniowej kampanii pokazywał świąteczne zwyczaje kulinarne w różnych krajach.

Wiosną br. Tesco zaczęło cykl reklam z poradami i ciekawostkami dotyczącymi codziennych obowiązków domowych. Jednocześnie prowadzono kampanię, w której Robert Makłowicz promował wędliny Tesco Finest.

- Dziś, po ponad trzech latach współpracy, możemy powiedzieć, iż zrealizowaliśmy postawione sobie wówczas cele - uzasadniło rezygnację z Makłowicza biuro prasowe Tesco Polska, odpowiadając na pytania portalu Wirtualnemedia.pl. - Zainspirowaliśmy i zachęciliśmy tysiące naszych klientów do skosztowania nowych smaków i spróbowania swoich sił w kuchni. Wspólnie wprowadziliśmy nowe produkty, mocno wzmocniliśmy wizerunek marki i produktów własnych Tesco - wyliczyło biuro.

Nowa kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Obejmuje telewizję, radio, internet, prasę, billboardy i nośniki POS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online