Supermarkety zwiększają nakłady na reklamę

Największe brytyjskie supermarkety znacząco zwiększają swojenakłady na reklamę. W ten sposób chcą one udowodnić, że oferująnajbardziej konkurencyjne ceny.

km
km
Udostępnij artykuł:

Między kwietniem a wrześniem bieżącego roku spożywcze sieciprowadziły agresywną wojnę cenową i inwestowały znaczącą częśćswoich budżetów marketingowych w reklamy podkreślające korzyściwynikające z kupowania w ich sklepach.

Najwyższy wzrost wydatków na reklamy stał się udziałem sieciAsda (o 52 procent do 34,7 miliona funtów). Następne pod tymwzględem były: Sainsbury (wzrost o 21,3 procenta do 32,8 mln),Tesco (wzrost o 18,8 procenta do 47,9 mln) oraz Morrison's (wzrosto 15,2 procenta do 25,5 mln) - informuje serwis Retailer Daily,powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Wyjątek stanowił natomiast Marks & Spencer, który zmniejszyłswoje wydatki na reklamę o 20,3 procenta (do 25,3 milionafuntów).

Dzięki wzrostowi reklamowych nakładów Tesco jest obecnie piątym,a Asda dwunastym największym reklamodawcą na Wyspach (liderem jestUnilever - 101,7 miliona funtów przeznaczonych na reklamę).

źródło: Retailer Daily

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą