Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)

Zaczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej supermarketów Carrefour, której głównym bohaterem jest Napoleon. Akcję, pod hasłem „To wszystko dla Ciebie”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image, K2 Media i Arena Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Reklamy Carrefoura z Napoleonem promują wysoką jakość w niskich cenach (wideo)
Jacek Braciak jako Napoleon w reklamie Carrefoura

Kampania zaczęła się ponad dwa tygodnie temu odsłoną teaserową pod hasłem „Co zamierza Napoleon?” pokazującą, jak francuski wódz szykuje się do przeprowadzki do Polski.

Od wtorku trwa właściwy etap akcji. W dwóch spotach wizerunkowych Napoleon - odgrywany przez Jacka Braciaka - ogłasza, że w sklepach Carrefour wprowadza najwyższą jakość i niskie ceny produktów. Reklamy produktowe informują o promocjach cenowych dotyczących różnych artykułów: żywności, innych dóbr szybkozbywalnych, urządzeń AGD i RTV.

W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Carrefoura: „To wszystko dla Ciebie”, które zastąpiło poprzedni slogan „Pozytywnie każdego dnia”. Celem akcji jest też podkreślenie zmian wprowadzonych w ub.r. w sklepach Carrefour: zmodernizowano 15 hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych oraz unowocześniono trzy koncepty sklepów franczyzowych, natomiast w ofercie pojawiło się 2 tys. nowych produktów.

- Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta - komentuje Marcin Olech, dyrektor marketingu w Carrefour Polska.

Poprzednio Carrefour od października ub.r. prowadził promocję „Szalona 5 z plusem”. Od stycznia do listopada ub.r. cennikowe wydatki reklamowej tej sieci supermarketów w mediach pozainternetowych wyniosły 119,8 mln zł, trzy razy więcej niż rok wcześniej.

Jacek Braciak wcześniej przez kilka lat reklamował ING Bank Śląski, po raz ostatni w jego kampanii wystąpił wiosną 2014 roku. Wziął też udział w kilku akcjach społecznych, m.in. „EkoSzyk”.

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały z oferty Polsatu, TVP i TVN, wybrane stacje tematyczne), radiu (25 rozgłośni ogólnopolskich i lokalnych), internecie, na outdoorze (nośniki w największych miastach) oraz w samych supermarketach Carrefour.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, natomiast spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją zajął się Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem