Comedy Central i Comedy Central Family z nowym logo i oprawą

Kanały Comedy Central Polska i Comedy Central Family od 21 lutego br.  wprowadzą nowe loga i oprawy graficzne. Pierwsza z tych stacji zmiany wspierać będzie kampanią reklamową.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Odświeżenia obu kanałów są częścią globalnej strategii rebrandingowej marki Comedy Central. - Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central - mówi Monika Chojnacka - Maścianica, wiceprezes ds. rozrywki w MTV Networks International Emerging Markets.

Autorem nowego wizerunku Comedy Central jest firma Thelab z USA, której koncept artystyczny zwyciężył w przetargu oranizowanym przez MTV Networks. Ideą przyświecającą temu rozwiązaniu było zwiększenie widoczności ekspozycji marki zarówno na antenie telewizyjnej jak również na takich nośnikach jak iPady czy Internet i telefon. Znaczek kanału sygnowany podwójną literą C, gdzie jedna litera wchodzi w drugą, tworzy efekt 3D przy jednoczesnym stonowaniu palety kolorów oraz wyciszonej typografii.

Identyfikacja wizualna kanału komediowego Comedy Central Family w bezpośredni sposób nawiązuje do identyfikacji kanału Comedy Central. Autorem nowego logo i oprawy graficznej tej stacji jest agencja brand design Mamastudio.

grafika

logo Comedy Central od 21 lutego

grafika

aktualne logo Comedy Central

- Nowe logotypy w doskonały sposób oddają atrybuty marki Comedy Central jako stacji zabawnej, inteligentnej i podnoszącej na duchu - komentuje Chojnacka - Maścianica.

grafika

logo Comedy Central Family od 21 lutego

grafika

aktualne logo Comedy Central Family

Wraz z nową identyfikacją wizualną marek Comedy Central Polska i Comedy Central Family ruszają nowe, wiosenne ramówki obu stacji oraz kampania reklamowa kanału Comedy Central, która promować będzie zarówno nową oprawę jak i ofertę programową.

Akcja, która ruszy 21 lutego br. i potrwa miesiąc, prowadzona będzie pod hasłem “Comedy Central – włącz dobry humor”. Kampania obejmie telewizję (TVP, kanały At Media), radio (RMF FM, RMF Maxxx), prasę (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Magazyn”, “Gazeta Telewizyjna”, “Fakt TV”, “TV2tygodnik”) oraz internet (Ipla, Interia.pl, Wp.pl, Facebook, Telemagazyn.pl).

Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, która wybrana została w przetargu. Za planowanie mediów odpowiadał MEC. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska