Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/viacom-w-polsce-wplywy-o-10-proc-wyzsze-zysk-zmalal-z-13-7-do-8-3-mln-zl,7171069524539009a ##
Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Sitcom właśnie obchodzi 25-lecie nadawania.
Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, który uzupełni ponad 20 krótkich spotów.

Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w Telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów - Starcom.











