Comedy Central Polska z kampanią społeczną przeciwko nierównościom społecznym (wideo)

Comedy Central Polska startuje z nowymi odcinkami formatu „Comedy Central ratuje świat”, w którym poruszane są kwestie nierówności społecznych.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Comedy Central Polska z kampanią społeczną przeciwko nierównościom społecznym (wideo)

Seria składa się z pięciu odcinków, w których znani komicy i aktorzy komediowi rozmawiają m.in. o homofobii, seksizmie i dyskryminacji ze względu na wiek.

W produkcji wzięli udział m.in.: Ewa Błachnio, Kinga Kosik-Burzyńska, Agnieszka Matan, Ola Petrus, Rafał Rutkowski i Tomasz Jachimek. Poza regularnymi odcinkami powstał materiał zza kulis, w którym artyści opowiadają o wyzwaniach, z jakimi mierzyli się na planie.

Cykl ruszy we wtorek, 9 marca 2021 roku, a kolejne odcinki będą miały premierę we wtorki.

Kampania będzie emitowana w internecie, na YouTube oraz platformach społecznościowych na profilach Comedy Central.

- Nie bez przyczyny wybraliśmy Comedy Central do naszej najnowszej kampanii społecznej. Humor, ironia i przełamywanie barier są wpisane w DNA marki, pozwalają nam w niesztampowy i zdecydowany sposób mówić o powszechnym problemie i niesprawiedliwym traktowaniu wielu grup społecznych. Z kolei zaproszeni artyści, zaangażowani w tematyke Diveristy&Inclusion, są autentyczni i w charakterystyczny dla siebie sposób mówią o tym, co zrobić, by świat był lepszy, przyjaźniejszy i bardziej radosny - komentuje Daniel Reszka, VP Comedy & Entertainment and Youth & Music Brands CEE ViacomCBS.

 

Powstał specjalny spot dedykowany kobietom

ViacomCBS w Polsce przygotował również spot dedykowany kobietom, który emitowany jest przez tydzień na antenie Comedy Central oraz w mediach społecznościowych oraz na Youtube. Wzięły  w nim udział stand-uperki - bohaterki formatu „Comedy Club”, znanego z anteny Comedy Central Polska.

- Traktujemy Dzień Kobiet symbolicznie. To doskonały pretekst, by przypominać o tym, że nie ma akceptacji dla szkodliwych stereotypów uderzających w kobiety. To nasz sposób, by uhonorować wszystkie kobiety i zachęcać by nie zgadzały się na nierówne traktowanie w żadnej sytuacji. Cieszę się, że realizujemy kolejną odsłonę kampanii społecznej w ramach przyjętej strategii firmy w obszarze Diversity&Inclusion - dodaje Katarzyna Samojluk, Country Manager i VP AD Sales&Finance CEE ViacomCBS.

ViacomCBS od lat podejmuje działania na polu walki z nietolerancją i nierównością dotykającą wielu grup społecznych. Między innymi październiku 2020 roku ViacomCBS ogłosił w Polsce inicjatywę „No diversity, no commision” mającą na celu promowaniu różnorodności, równości i integracji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/malgorzata-kosciuk-senior-manager-retail-licencing-viacomcbs-cee,7170371497240193a ##

W ubiegłym roku przychody koncernu medialnego ViacomCBS wyniosły 25,28 mld w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Zysk netto z działalności operacyjnej w 2020 roku wyniósł 2,3 mld dolarów, co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online