Przychody sprzedażowe ComPress zmalały z 1,28 mln zł w 2017 roku do 977 tys. zł w ub.r. W sprawozdaniu zarząd agencji opisał, że realizowała ona długoterminowe umowy z kilkunastoma podmiotami i markami.
- W 2018 roku zakończyła podpisane wcześniej kontrakty w zakresie realizacji działań public relations. Spółka aktywnie poszukiwała nowych zleceniodawców - dodano.
Jednocześnie koszty agencji zmalały w skali roku z 1,46 do 1,24 mln zł. Wydatki na usługi obce spadły z 1,16 do 1,09 mln zł, a na świadczenia pracownicze wzrosły ze 124 do 140 tys. zł. Firma nie zatrudnia żadnych pracowników etatowych.

Strata agencji z działalności operacyjnej zwiększyła się ze 190 tys. zł w 2017 roku do 361 tys. zł w ub.r., a strata netto - ze 197 do 381 tys. zł.
ComPress chce być agencją digitalową
W sprawozdaniu zarząd agencji zaznaczył, że w ub.r. „ujawniły się okoliczności w otoczeniu gospodarczym spółki które powodują konieczność redefiniowania aktualnego profilu prowadzonej działalności”. Dlatego kierownictwo firmy zaczęło „prace koncepcyjne mające na celu reorganizację dotychczasowej działalności w kierunku przekształcenia spółki w agencję digital”.

W lutym br. prezesem ComPress została Magdalena Dulińska, jednocześnie wiceprezes E-Kiosku (obie firmy należą do grupy kapitałowej Gremi Media). W ComPress zastąpiła Joannę Zaskurską, która dalej pracuje w grupie Gremi Media.
Do Gremi Media należą akcje stanowiące nieco ponad 50 proc. kapitału ComPress.











