Loteriada to loteria promocyjna organizowana przez Totalizator Sportowy podczas wakacji.
Tegoroczna kampania prowadzona jest pod hasłem "Jak niezwykle...". Ponieważ spot powstawał w czasie lockdown'u, nie ma w nim charakterystycznych i znanych z lat ubiegłych: morza, słońca, wakacji. Wakacyjny klimat buduje animacja i motyw muzyczny - standard piosenki włoskiej Mambo Italiano w dedykowanej aranżacji i wykonaniu. W reklamie, podobnie jak poprzednio wystąpił Conrado Moreno, prezenter Studia Lotto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-wyniki-2019-ro-9-82-mld-zl-przychody-ze-sprzedazy,7170705582937729a ##
Działania reklamowe obejmują emisję spotu tv. nośniki reklamy zewnętrznej, spoty radiowe oraz materiały POS w punktach sprzedaży. W ramach działań online prowadzone są aktywności w social mediach, dedykowane temu kanałowi materiały video, kampania display.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która od 2018 roku odpowiada za obsługę Totalizatora Sportowego.
Kampania potrwa do końca wakacji. Od strony kreacji przygotowała ją agencja reklamowa Leo Burnett (Publicis Groupe). To pierwszy projekt realizowany po wygranym przetargu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/loteriada-2019-promocja-gry-liczbowe-totalizator-sportowy-jakie-zasady-i-nagrody ##

W ub.r. kampanię Loteriady przygotowała i realizowała agencja OS3.











