Constans PR dla Renault

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę mediową akcji edukacyjnej organizowanej przez Renault Polska.

Firma Renault od ponad 9 lat prowadzi w Polsce działania mające na celu wzrost bezpieczeństwa na drogach. Przygotowywana obecnie kampania będzie miała charakter ogólnopolski i potrwa od kwietnia do listopada 2003. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za relacje z mediami, wspołpracę z partnerami akcji, przygotowanie strony internetowej oraz koordynację konferencji prasowych.

Teraz naszym celem jest wypracowanie długofalowych relacji z nowym Klientem - mówi dyrektor generalny Constans PR Karolina Szamałek - tak jak z koncernem Reemstma Polska, z którym współpracujemy nieprzerwanie od 3 lat. Możemy to osiągnać tylko dzięki dostarczaniu najwyższej jakości usług.

Constans PR była odpowiedzialna za relacje z mediami programu Światowy Dzień Choroby Alzheimera w Polsce. Prowadziła między innymi działania szkoleniowe dla firmy Geers, działania korporacyjne dla Kamis Przyprawy S.A. jak również zajmowała się obsługą PR projektu Fundacji Edukacji Ekonomicznej Interklasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"